Saturday 11 February 2012

Muqadimah




Bismilahirohmanirohim....

Assalamualaikum  w.b.t dengan lafaz yang mulia pembuka bicara,segala puji bagi Allah tuhan sekalian alam,selawat serta salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad saw.Terima kasih saya ucapkan kepada pengunjung yang sudi membaca coretan yang saya akan titipkan menerusi medium Blog ini.Alhamdulliah pada Tanggal 28 Disember 2011 saya telah diterima masuk menjadi pelatih untuk mengikuti kursus TEKNOLOGI BAIKPULIH DAN MENGECAT KENDERAAN (TBMK) di Pusat Giat Mara Paya Besar,Kuantan Pahang.Insyaallah jika mempunyai masa yang terluang saya akan mengemaskini aktiviti dan nota saya didalam blog ini.Akhir kata jutaan terima kasih saya ucapkan kepada pengurusan Pusat Giat Mara Paya Besar,Kuantan Pahang kerana sudi menerima saya menjadi pelatih selama enam bulan yang dijangka akan berakhir pada 29 Jun 2012.

0 comments:

Post a Comment

 

Hafifi Giat Mara

Copyright 2012 All Rights Reserved

Template Design by Hafifi Hafiz Abdul Rahim